Number of the records: 1
Budovanie pozície značky v športe
Title Budovanie pozície značky v športe Parallel title Brand building in sport Author info Jakub Krako Author Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne problémy spotrebiteľského správania a osobnej spotreby vybraných skupín populácie SR : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 33-39 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4180-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords značky * budovanie značky * šport * hry * Slovensko Annotation Budovanie značky Slovenského paralympijského výboru (SPV). SPV v spolupráci s paralympijskou marketingovou spoločnosťou sa zaoberajú podstatou marketingu paralympijského športu. Príspevok chce posúdiť špecifiká značky SPV voči iným značkám, získať dostatočné informácie na to, aby sa dala značka správne definovať, určiť produkt, segment, pre ktorý je produkt určený. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01549-003, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 250.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1