Number of the records: 1
Cultural distinctions between the countries and differences in level of development of regions in the same country: what it is more important for sales on B2B markets
Title Cultural distinctions between the countries and differences in level of development of regions in the same country: what it is more important for sales on B2B markets Translation Kultúrne rozdiely medzi krajinami a rozdiely v úrovni rozvoja regiónov v rámci krajiny: čo je dôležitejšie v predaji na B2B trhoch? Author info Anastasii Klimin, Dmitrii Tikhonov, Katsairiyna Izbash Author Klimin Anastasii Co-authors Tikhonov Dmitrii Izbash Katsairiyna Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 10, č. 3 (2015), s. 46-57. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zvyklosti kultúrne * stratégia marketingová * zákazníci * diferenciácia regionálna * kultúra * trh Annotation Rozdielnosť kultúry medzi krajinami a jej vzťah k rozdielnosti úrovne sociálneho a makroekonomického rozvoja regiónov v tej istej krajine. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2015: 1-4
article
Number of the records: 1