Number of the records: 1
Politický marketing v podmienkach Slovenskej republiky
Title Politický marketing v podmienkach Slovenskej republiky Translation Political marketing in the conditions of the Slovak Republic Author info Jana Naščáková, Daniel Kerekeš Author Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Kerekeš Daniel Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 11, č. 4 (2015), s. 26-36 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2015. ISSN 1336-7137 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing politický * kampane volebné * politika * Slovensko Annotation Opis politického trhu Slovenskej republiky. Návrh procesov politického marketingu pre politický trh Slovenskej republiky. Popis politických, právnych, socio-demografických a ekonomických činiteľov ovplyvňujúcich politický trh. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01698-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 434.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1