Number of the records: 1
Atribučné modely ako nástroj rozhodovania v online marketingu
Title Atribučné modely ako nástroj rozhodovania v online marketingu Translation Attribution models as a decision making tool in online marketing Author info Jana Dzuričková, Stela Beslerová Author Dzuričková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Beslerová Stela EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 12, č. 1 (2016), s. 32-39 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2016. ISSN 1336-7137 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords analýza ekonomická * rozhodovanie investičné * modely ekonomicko-matematické * výkonnosť * stratégia marketingová * marketing elektronický Annotation Analýza výkonnosti marketingových kanálov využívaných podnikom, ktorý prevádzkuje e-shop a investuje časť svojich finančných prostriedkov do online marketingu. Analýza je realizovaná za pomoci troch vybraných atribučných modelov, ktoré predstavujú jednu z nových foriem analýzy marketingových kanálov Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00218-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 357 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1