Number of the records: 1  

Digital Consumer in Segment of Seniors and Their Impact on Dynamization of Service Enterprises

  1. Title Digital Consumer in Segment of Seniors and Their Impact on Dynamization of Service Enterprises
    Author infoMiroslava Čukanová
    Author Čukanová Miroslava EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Marketing identity: digital life - part II. : conference proceedings from international scientific conference : 10th - 11th november 2015, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. S. 26-34 CD ROM. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2015 / Matúš Jozef ; Petranová Dana ; Marketing identity 2015: digital life International scientific conference. ISBN 978-80-8105-780-9. ISSN 1339-5726
    Výstup z projektu VEGA 1/0205/14 Perspektíva existencie dynamických podnikov služieb v SR v kontexte uplatnenia princípov iniciatívy Inovácia v Únii
    NoteVEGA 1/0205/14. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing elektronický * obchod elektronický * stratégia marketingová * internet * ekonomika strieborná * rozhodovanie nákupné * seniori
    AnnotationVýdavky za nákupy realizované prostredníctvom internetu za posledných päť rokov u seniorov. Využívanie internetu a úroveň digitálnej gramotnosti seniorov. Kategórie online nákupov medzi seniormi. Dynamizácia podnikania v sektore služieb.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00143-002, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF589.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.