Number of the records: 1
The Effects of strategic orientations and perceived environment on firm performance
Title The Effects of strategic orientations and perceived environment on firm performance Translation Efekt strategickej orientácie a vnímaného okolia na výkonnosť podniku Author info Gergely Farkas Author Farkas Gergely Source document Journal of Competitiveness : odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky. No. 1 (2016), s. 55-65. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2016. ISSN 1804-1728 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords výkonnosť podniku * prostredie podnikové * analýzy Annotation Dimenzie podnikateľskej a učiacej sa orientácie podniku. Analyzované metódou PLS-SEM (path analysis). Dimenzie podnikovej výkonnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 654.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1