Number of the records: 1
Franchising ako súčasť marketingového mixu vybranej firmy
SYS 0216796 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20170112111625.6 035 $a 6ad2d248-f9a8-4c78-b75c-b3a93e5d796c 100 $a 20160529d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Franchising ako súčasť marketingového mixu vybranej firmy $e diplomová práca $f Michaela Lehoczká $g školiteľ: Jozef Orgonáš 210 $a Bratislava $d 2016 215 $a 87 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0055279 $a Lehoczká $b Michaela $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $f 1957- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160529 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1