Number of the records: 1
Search-centric Approach to Sustainability of Academic Marketing
Title Search-centric Approach to Sustainability of Academic Marketing Translation Prístup k udržateľnosti akademického marketingu, zameraný na vyhľadávanie Author info Andrej Miklošík Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Economic annals-XXI. Vol. 156, no. 1-2 (2016), pp. 92-96 online. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239 Note Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * rozvoj trvalo udržateľný * školy vysoké * kvalita vzdelávania Annotation Marketingové aktivity a vzájomná závislosť medzi väčším počtom potenciálnych študentov, zvýšenou úrovňou povedomia a dobrého mena vysokej školy. Public work category ADM Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00276-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 481.3 KB publicly available article
Number of the records: 1