Number of the records: 1
Transformácie nástrojov marketingovej politiky v súvislosti s tvorbou viacnásobnej hodnoty pre zákazníka ako východiska udržateľných obchodných modelov
Title Transformácie nástrojov marketingovej politiky v súvislosti s tvorbou viacnásobnej hodnoty pre zákazníka ako východiska udržateľných obchodných modelov Parallel title Marketing policy tools changes connected to customer multiple value creation as a foundation of sustainable business models Author info Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nástroje marketingovej politiky v udržateľných obchodných modeloch : vedecké state. S. 7-29. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Kita Pavol ; Čihovská Viera ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4248-7 Note VEGA 1/0282/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * produkty * skupiny cieľové * stratégia obchodná * modely Annotation Udržateľné obchodné modely v oblasti teórie a praxe marketingu a zmeny, ktoré priniesla súčasná doba. Nové tendencie na trhu, formujúce a vedúce k realizácii udržateľného marketingu. Dôležitosť prístupu vo viacerých marketingových činnostiach. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00319-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1