Number of the records: 1
Online reklama a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Názov Online reklama a jej vplyv na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca Autorské údaje Veronika Kriváková, školiteľ: Jana Dzuričková Autor Kriváková Veronika Ďalší autori Dzuričková Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2016. - 38 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 892555
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.2 MB z IP adresy EU po prihlásení book
Number of the records: 1