Number of the records: 1
From customer orientation to social CRM. New insights from Central Europe
SYS 0220241 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075108.1 100 $a 20160706d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a From customer orientation to social CRM. New insights from Central Europe $f Pavel Bachmann, Kateřina Kantorová 330 $a Virtualizácia sociálnych vzťahov a zmena v manažmente vzťahov so zákazníkmi (CRM). SCRM - sociálny manažment vzťahov so zákazníkom. Využitie sociálnych médií v CRM systémoch. Spôsoby prístupu podnikov k online komunitám a úschovy dát o zákazníkovi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0220161 $1 011 $a 1804-8048 $1 200 1 $a Scientific papers of the University of Pardubice $b elektronický zdroj $h Series D $v Č. 36 (2016), s. 29-41 $1 210 $a Pardubice $c Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice $d 2016 541 1-
$a Od zákaznícky ku sociálne orientovanému CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004462 $a politika sociálna podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002758 $a know-how 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0034726 $a Bachmann $b Pavel $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0064053 $a Kantorová $b Kateřina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20160706 $g AACR2
Number of the records: 1