Number of the records: 1
Social marketing - a concept of marketing management
Title Social marketing - a concept of marketing management Translation Sociálny marketing - koncept marketingového manažmentu Author info Anna Mazurkiewicz, Wojciech Pizło Author Mazurkiewicz Anna Co-authors Pizło Wojciech Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 1 (2016), s. 35-42. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing sociálny * rozvoj trvalo udržateľný * stratégia marketingová * ochrana prostredia životného * ochrana spotrebiteľa * ochrana zdravia Annotation Rastúce očakávania vzdelanejších a bohatších spotrebiteľov vyvolávajú nutnosť implementácie marketingových stratégií zohľadňujúcich záujmy nielen jednotlivcov, ale aj miestnych komunít a spoločnosti ako celku. V sociálnom marketingu sa zvláštna pozornosť venuje príjmaniu opatrení, ktoré sú v súlade s ideou o spoločenskej a firemnej zodpovednosti a s myšlienkou o trvalo udržateľnom rozvoji. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 1-4
article
Number of the records: 1