Number of the records: 1
[Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami]
Title [Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami] Author info Peter Štrachoň Author Štrachoň Peter Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 1 (2016), s. 60-61. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944 Review document Referenčný rámec spotrebiteľa naprieč kultúrami / Peter Štetka, Štefan Majtán, recenzenti: Miroslava Szarková, Peter Štarchoň. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords zvyklosti kultúrne * recenzie * spotrebitelia Annotation Recenzia na vedeckú monografiu, ktorá sa orientuje na interkultúrne aspekty správania zákazníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 1-4
article
Number of the records: 1