Number of the records: 1
Marketingová stratégia lekárne Dr. Max
Title Marketingová stratégia lekárne Dr. Max Parallel title Marketing strategy of Dr. Max pharmacy Author info Veronika Nekolová, Alexandra Kováčová, Katarína Kudláčová, Dávid Polivčak, Risto Naumov Strinkin Author Nekolová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kováčová Alexandra Kudláčová Katarína Polivčak Dávid Strinkin Risto Naumov Source document Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. S. 60-66 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Krnáčová Paulína ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4260-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * budovanie značky * komunikácia marketingová * lojálnosť zákazníkov * marketing mix Annotation Problematika lekární na Slovensku a analýza konkurencie lekární na slovenskom trhu. Navrhnutie marketingovej kampane pre konkrétnu lekáreň. Cieľové skupiny a najdôležitejšie zmeny v lekárenskej legislatíve na Slovensku. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00855-006, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 635.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1