Number of the records: 1
Kvalitné POS a POP prostriedky vyvolávajú emóciu
Title Kvalitné POS a POP prostriedky vyvolávajú emóciu Author info Kristína Raševová Author Raševová Kristína Source document TaPmag : tovar a predaj. Č. 31 (9-10) (2016), s. 58-59. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2016. ISSN 1805-0549 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords obchod * značky výrobkov * podpora predaja * prostriedky reklamné * umiestňovanie produktov Annotation Aj keď masmediálna reklama dokáže zviditeľniť značku v mysli cieľovej skupiny, bez kvalitnej POP komunikácie nakupujúci v predajni nemusí daný produkt nájsť a ani si naň spomenúť. Deešná postmoderná spoločnosť disponuje schopnosťou, ktorá dokáže aj v praktickom POP prostriedku objaviť spôsob hry, zábavy a dizajnu. Úlohou POP prostriedku je zvýšiť predaj značky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 31
article
Number of the records: 1