Number of the records: 1
Dotazníková analýza vybraných vzťahov marketingových komunikácií vo vinárskych podnikoch
Title Dotazníková analýza vybraných vzťahov marketingových komunikácií vo vinárskych podnikoch Translation Questionnaire analysis of selected relations marketing communication of wine companies Author info Lucia Coskun Author Coskun Lucia Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 8, č. 1 (2016), s. 5-12. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2016. ISSN 1338-5127 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords prieskum * dotazníky * víno * priemysel vinársky * stratégia marketingová * komunikácia marketingová Annotation Marketingová propagačná komunikácia pozostáva z osobného predaja, podpory predaja, vzťahov s verejnosťou a reklamy Osobný predaj predstavuje priamu komunikáciu a budovanie vzťahu dvoch alebo viacerých osôb, ktoré majú za cieľ výrobok predať. Medzi formy osobného predaja, ktoré využívajú vinárske podniky sa radia pultový a zásielkový predaj, predaj na základe vzoriek a telefonický predaj . Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 736.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1