Number of the records: 1
How do managers work with digital communication media in international business relationship? Focus group results of managers`experiences of digital media use for relationship building
Title How do managers work with digital communication media in international business relationship? Focus group results of managers`experiences of digital media use for relationship building Translation Ako pracujú manažéri s digitálnymi komunikačnými médiami v medzinárodných obchodných vzťahoch? Výsledky focus group o skúsenostiach manažérov s používaním digitálnych médií pri budovaní vzťahov Author info Ellinor Torsein Author Torsein Ellinor Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 3 (2016), s. 42-49. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords komunikácia elektronická * vzťahy obchodné * manažéri * podnikanie medzinárodné Annotation Kvalitatíva štúdia o medzinárodných obchodných rokovaniach a osobných obchodných vzťahoch. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 1-4
article
Number of the records: 1