Number of the records: 1  

Ztrácejí marketingové útvary ve firmách svůj význam?

  1. Title Ztrácejí marketingové útvary ve firmách svůj význam?
    Author infoGustav Tomek
    Author Tomek Gustav
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 26, č. 4 (2016), s. 22-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2016. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords firmy * útvary podnikové * marketing
    AnnotationInformácie o výskume v Nemecku, ktorého úlohou bolo sledovať úroveň odborného vplyvu niektorých útvarov vo firmách (útvary marketingu,odbytu, výskumu/vývoja a financií). Vybrané boli rozhodujúce aspekty blízke marketingovej podstate riadenia firmy. Stručná rekapitulácia výsledkov. Odporúčania pre marketingové útvary firiem, problémy vzdelávania v marketingu, budúce úlohy v marketingu v súvislosti s digitalizáciou.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.