Number of the records: 1
Do humans dream of electric sheeps?
SYS 0226610 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073730.2 100 $a 20170131d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Do humans dream of electric sheeps? $f Martin Hudec, Alena Donovalová 301 $a I-16-106-00 330 $a Tradičné metódy marketingu a neuromarketing. Pojem neuromarketing, čo majú spoločné s tradičným marketingom. Neuromarketing sa snaží porozumieť správaniu spotrebiteľa. Celkový pohľad na neuromarketing, jeho metódy. 463 -1
$1 010 $a 978-80-554-1278-8 $1 200 1 $a Marketing a manažment vzdelávacích inštitúcií 2016 $b elektronický zdroj $d MARVI $e zborník z prednášok a príspevkov z 5. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Žilina, 24.-25.11.2016 $g Zostavovatelia: Iveta Kremeňová, Viktória Fabušová $v S. 18-27 CD-ROM $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline, Katedra spojov $d 2016 $1 215 $a 144 s. CD-ROM $1 710 12 $a Marketing a manažment vzdelávacích inštitúcií 2016 $b Medzinárodná vedecká konferencia $d 5 $e Žilina, Slovensko $f 24.-25.11.2016 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0034490 $a Kremeňová $b Iveta $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0065599 $a Fabušová $b Viktória $4 220 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0026291 $a Hudec $b Martin $p EUBOBFKMA $9 50 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0064218 $a Donovalová $b Alena $p EUBOBFKTK $4 070 $9 50 $f 1986- $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170131 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1