Number of the records: 1
Knowledge management in the marketing mix of small food businesses
Title Knowledge management in the marketing mix of small food businesses Translation Znalostný manažment v marketingovom mixe malých potravinárskych podnikov Author info Michal Pružinský Author Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Lecture notes of the Institute for computer sciences, social informatics and telecommunications engineering : First EAI international summit, Smart city 360° : Bratislava, Slovakia and Toronto, Canada, October 13–16, 2015 : revised selected papers. Vol. 166 (2016), pp. 541-550. - [Cham] : Springer International Publishing, 2016 ; Smart city 360° EAI international summit. ISSN 1867-8211 Výstup z projektu VEGA 1/0708/14 Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch
Note VEGA 1/0708/14. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Switzerland systematics 339.138 - Marketing Keywords manažment znalostný * marketing mix * potravinárstvo * podnik malý * výhody konkurenčné * trh * zákazníci * Slovensko Annotation Charakteristika spoločnosti podnikajúcej v priemysle so zmrazenými potravinami - poloproduktami. Vízie a misia potravinárskeho priemyslu. Prostredie podnikateľského marketingu potravín. Význam dodávateľov a spotrebiteľov spoločnosti. Trhová segmentácia a produktový mix. Marketingová komunikácia spoločnosti. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01389-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1