Number of the records: 1
Political marketing: connection of business sector and public politics
Title Political marketing: connection of business sector and public politics Author info Alexander Čemez Author Čemez Alexander Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Bratislava, 5.-6.5.2016. S. 102-107 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Gajdová Denisa ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4245-6 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing politický * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * sektor verejný * kampane volebné * Slovensko Annotation Politický marketing zastúpený na Slovensku po roku 1989 ako moderný fenomén, ktorý prišiel zo západnej Európy a USA. Politický marketing ako spojenie dvoch navzájom protiľahlých sektorov, ktorým sú súkromný sektor (business) a verejný sektor (politika). Vzťah medzi politikou a obchodnou činnosťou v rámci politického marketingu. Database ARTICLES
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 611.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1