Number of the records: 1
Budoucnost využití vůně v marketingu
SYS 0229136 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220805074052.1 100 $a 20170405a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Budoucnost využití vůně v marketingu $f Adriana Starostová 330 $a Scent marketing alebo marketing pomocou vôní. Firmy by sa mali zamerať na optimálnu senzorickú stimuláciu, pretože fragmentácia trhov, zvýšená túžba spotrebiteľov po individualite a jedinečnosť produktov sa v posledných rokoch dostávajú do popredia. Práve senzorický marketing má dôležitú rolu vo firmách, ale má potenciál aj vo výskume spotrebiteľského správania. Skúmanie vône v kontexte neurovedy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229077 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 27, č. 1 (2017), s. 20-21 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*0005840 $a marketing nákupný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0066109 $a Starostová $b Adriana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170405 $g AACR2
Number of the records: 1