Number of the records: 1
Determinanty nákupného rozhodovania seniorov v podmienkach relatívnej deprivácie
Title Determinanty nákupného rozhodovania seniorov v podmienkach relatívnej deprivácie Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 68-75 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords seniori * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * vek Annotation Vplyv veku ako významného determinanta v nákupnom rozhodovaní v kategórii potravín v segmente 60 a viacročných zákazníkov. Vekový segment 60 + tvorí v celkovej populácii SR približne 18 % a do roku 2030 by sa mal takmer zdvojnásobiť. Ide teda jednoznačne o segment hodný skúmania. Nákupné správanie seniorov v závislosti od typu predajnej jednotky, lokalizácie predajne, dopravy do predajne. Frekvencia návštevy predajne, plánovanie nákupu potravín. Obchodníci sa musia snažiť zmierniť negatívne dôsledky veku pri nákupných procesoch. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00092-002, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 3.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1