Number of the records: 1  

Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja

  1. Title Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja
    Author infoKatarína Plevová
    Author Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 57-67 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová * nástroje marketingové
    AnnotationAktuálne trendy v nákupnom správaní zákazníkov. Shopper marketing - pojem. Shopper marketing ako nový prístup k marketingovej stratégií v maloobchode. Vybrané formy marketingovej komunikácie v mieste predaja. POP/POS nástroje, ich funkcia a ich základné delenie. M-marketing (mobilný marketing) ako nástroj marketingovej komunikácie v mieste predaja.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00092-007, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené319.5 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.