Number of the records: 1
Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja
Title Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja Author info Katarína Plevová Author Plevová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15. S. 57-67 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Šimo Dušan ; Hölcz Róbert. ISBN 978-80-225-4336-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová * nástroje marketingové Annotation Aktuálne trendy v nákupnom správaní zákazníkov. Shopper marketing - pojem. Shopper marketing ako nový prístup k marketingovej stratégií v maloobchode. Vybrané formy marketingovej komunikácie v mieste predaja. POP/POS nástroje, ich funkcia a ich základné delenie. M-marketing (mobilný marketing) ako nástroj marketingovej komunikácie v mieste predaja. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00092-007, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 319.5 KB available after login article
Number of the records: 1