Number of the records: 1  

The Consumers perception of the brand in digital environment

  1. Title The Consumers perception of the brand in digital environment
    TranslationSpotrebiteľské vnímanie značky v digitálnom prostredí
    Author infoTomáš Ružička
    Author Ružička Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic, Part II.. Pp. 255-262 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016 / Petranová Dana ; Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-841-7. ISSN 1339-5726
    NoteI-16-108-00. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * značky * digitalizácia * obchod elektronický
    AnnotationDigitálna éra a digitálny spotrebiteľ. Trendy v zmene spotrebiteľského správania. Typológia digitálnych spotrebiteľov. Digitálny trh. Vnímanie značky digitálnym spotrebiteľom.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00108-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti1.6 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.