Number of the records: 1
Digital branding of regional wine companies in Slovakia, Czech republic and Germany
Title Digital branding of regional wine companies in Slovakia, Czech republic and Germany Translation Digitálna značka regionálnych vinárskych spoločností na Slovensku, v Českej republike a Nemecku Author info Lucia Coskun, Branislav Mišota, Milan Čáky, Eduard Hyránek Author Coskun Lucia Co-authors Mišota Branislav Čáky Milan Hyránek Eduard EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic, Part II.. Pp. 328-338 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016 / Petranová Dana ; Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-841-7. ISSN 1339-5726 Note Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords priemysel vinársky * porovnanie štatistické medzinárodné * značky * regióny * digitalizácia Annotation Regionálna značka ako významná úloha vo vinárskom priemysle. Analýza v budovaní značky regionálnych vinárskych spoločností v troch krajinách EÚ. Hodnotenie troch kategórií: vlastnosti webových stránok, portfólio sociálnych médií a komunikácia / obsahová stratégia. Vzájomné porovnanie výsledkov. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00108-002, online
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 1.7 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1