Number of the records: 1
Paradigmy značky v internetovom prostredí s využitím progresívnych on-line nástrojov marketingovej komunikácie
Title Paradigmy značky v internetovom prostredí s využitím progresívnych on-line nástrojov marketingovej komunikácie Translation Brand paradigm in the internet environment using progressive online marketing communication tools Author info Dominika Moravčíková Author Moravčíková Dominika Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 96-109. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords budovanie značky * stratégia marketingová * marketing elektronický * technológie informačné * technológie komunikačné * internet Annotation Teoretický základ manažmentu značky vrátane platformy paradigiem značky v internetovom prostredí s využitím progresívnych online nástrojov marketingovej komunikácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 722 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1