Number of the records: 1
Vnímanie značky Fair trade zákazníkmi na Slovensku a v Českej republike
Title Vnímanie značky Fair trade zákazníkmi na Slovensku a v Českej republike Translation Fair trade brand perception by customers in Slovakia and Czech Republic Author info Katarína Moravčíková Author Moravčíková Katarína Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 110-117. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * hodnota * Slovensko * krajiny rozvojové * Česko * podnikanie zodpovedné * spokojnosť zákazníkov * fair trade Annotation Fair trade spája ciele rozvinutých krajín, ktoré sa snažia o väčšiu udržateľnosť a spravodlivosť, s potrebami rozvojových krajín, ktoré tieto zmeny najviac potrebujú. Umožňuje občanom v úlohe spotrebiteľov svojím konaním dopomôcť k zmene v prospech výrobcov v chudobných krajinách. Fair trade sa v súčasnosti stáva veľmi aktuálnou témou nielen pre podniky, ale aj pre samotných zákazníkov, ktorí začínajú nakupovať fair trade výrobky. Zákazníci kúpou výrobkov s označením fair trade vyjadrujú solidaritu s tými, ktorí tieto výrobky vyprodukovali. Súčasná situácia fair trade na Slovensku a v Českej republike. Vnímanie fair trade zo strany slovenských a českých zákazníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 569.7 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1