Number of the records: 1
Vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri kúpe bioproduktov
SYS 0230227 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075116.6 100 $a 20170518d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri kúpe bioproduktov $f Ján Parobek, Martina Kalamárová, Erika Loučanová 330 $a Spotrebitelia ako osoby sú často ovplyvňovaní mnohými faktormi , ktoré ovplyvňujú ich správanie. V rámci konkurenčného prostredia je značka považovaná za jeden z kľúčových faktorov. Nové trendy v orientácii manažmentu značky musia vychádzať z reálnych informácií a dát súčasných spotrebiteľov. Analýza spotrebiteľského správania pri kúpe bioproduktov vo vybraných krajinách s cieľom zistiť, aký je vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri kúpe bioproduktov spotrebiteľmi vo vybraných krajinách. Návrh odporúčaní pre ovplyvňovanie nákupného rozhodovania sa spotrebiteľov pri kúpe bioproduktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0230189 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2016), s. 126-133 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2016 541 1-
$a <The> Impact of brand on a consumer purchase of bioproducts decision 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001299 $a bioprodukty 700 -1
$3 eu_un_auth*0038111 $a Parobek $b Ján $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0053657 $a Kalamárová $b Martina $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0034484 $a Loučanová $b Erika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170518 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1