Number of the records: 1  

Vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri kúpe bioproduktov

  1. SYS0230227
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075116.6
    100
      
    $a 20170518d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri kúpe bioproduktov $f Ján Parobek, Martina Kalamárová, Erika Loučanová
    330
      
    $a Spotrebitelia ako osoby sú často ovplyvňovaní mnohými faktormi , ktoré ovplyvňujú ich správanie. V rámci konkurenčného prostredia je značka považovaná za jeden z kľúčových faktorov. Nové trendy v orientácii manažmentu značky musia vychádzať z reálnych informácií a dát súčasných spotrebiteľov. Analýza spotrebiteľského správania pri kúpe bioproduktov vo vybraných krajinách s cieľom zistiť, aký je vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri kúpe bioproduktov spotrebiteľmi vo vybraných krajinách. Návrh odporúčaní pre ovplyvňovanie nákupného rozhodovania sa spotrebiteľov pri kúpe bioproduktov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0230189 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2016), s. 126-133 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2016
    541
    1-
    $a <The> Impact of brand on a consumer purchase of bioproducts decision
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001299 $a bioprodukty
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0038111 $a Parobek $b Ján $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0053657 $a Kalamárová $b Martina $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0034484 $a Loučanová $b Erika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170518 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.