Number of the records: 1
Budovanie značky ekoinovácií s využitím nových foriem marketingovej komunikácie
Title Budovanie značky ekoinovácií s využitím nových foriem marketingovej komunikácie Translation Branding of eco-innovations using new marketing communication tools Author info Anna Zaušková, Lukáš Grib Author Zaušková Anna Co-authors Grib Lukáš Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 141-148. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords budovanie značky * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * inovácie environmentálne Annotation Ekoinovácie a ich podpora prostredníctvom nástrojov marketingovej komunikácie. Vplyvu marketingovej komunikácie na budovanie značky ekoinovácií. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 567.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1