Number of the records: 1  

Analytický pohľad na celebrity marketing realizovaný prostredníctvom virtuálnych sociálnych sietí

  1. Title Analytický pohľad na celebrity marketing realizovaný prostredníctvom virtuálnych sociálnych sietí
    Parallel titleAnalytical view on celebrity marketing realized trough virtual social networks
    Author infoFrantišek Pollák
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Nové a súčasné trendy v marketingu : zborník vedeckých prác. S. 78-85 CD-ROM. - Prešov : Bookman, 2014 / Dorčák Peter ; Pollák František ; Delina Radoslav ; Štrach Pavel. ISBN 978-80-8165-045-1
    NoteVEGA 1/0145/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 02004-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.