Number of the records: 1
Prvé herné komerčné subjekty na Slovensku
Title Prvé herné komerčné subjekty na Slovensku Parallel title First game market subjects in Slovakia Author info Silvester Buček Author Buček Silvester Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 194-208 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords trhy * médiá * hry * digitalizácia * hry hazardné * Slovensko Annotation Vznik prvých spoločností distribuujúcich digitálne hry na území Slovenska (resp. Československa) po zmene režimu v roku 1989 a prekážky, ktorým tieto subjekty museli čeliť. Hlavným zdrojom práce sú časopisy o digitálnych hrách a rozhovory s troma aktérmi na vznikajúcom video hernom trhu. Text popisuje tri fázy vývoja od roku 1989 približne do roku 1996. V tejto perióde dochádza k prvému licencovaniu prostredníctvom klubov a časopisov (1. fáza), k vzniku prvých obchodov (2. fáza) a k "otvoreniu sa" zahraničnému trhu (3. fáza). V závere porovnáva vznikajúci trh s digitálnymi hrami so zmenami, ktoré po revolúcii nastali na trhoch s ostatnými médiami. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1