Number of the records: 1  

Branded products a vybrané súvislosti cenotvorby pri ich umiestnení vo filmovom diele

  1. Title Branded products a vybrané súvislosti cenotvorby pri ich umiestnení vo filmovom diele
    Parallel titleBranded products and selected context of pricing dealing with its placement in cinematographic works
    Author infoRastislav Zábojník
    Author Zábojník Rastislav
    Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 296-301 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords film * umiestňovanie produktov * propagácia * tvorba cien
    AnnotationProduct placement - terminologické vymedzenie pojmu. Product placement v kontexte cenotvorby. Príspevok poukazuje na relevantné kategórie product placementu, ktoré majú priamy vzťah k hodnote umiestnenia značkového produktu vo filmovom diele.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.