Number of the records: 1
Virálny marketing ako nástroj ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie mladých ľudí
SYS 0232844 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20170920131700.6 035 $a eaaebd1e-32c1-46f2-9ea1-a812551be50a 100 $a 20170611d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Virálny marketing ako nástroj ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie mladých ľudí $e bakalárska práca $f Jana Krotká $g školiteľ: Tomáš Ružička 210 $a Bratislava $d 2017 215 $a 56 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0067531 $a Krotká $b Jana $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0050933 $a Ružička $b Tomáš $f 1991- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170611 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1