Number of the records: 1  

Virálny marketing ako nástroj ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie mladých ľudí

  1. SYS0232844
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170920131700.6
    035
      
    $a eaaebd1e-32c1-46f2-9ea1-a812551be50a
    100
      
    $a 20170611d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Virálny marketing ako nástroj ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie mladých ľudí $e bakalárska práca $f Jana Krotká $g školiteľ: Tomáš Ružička
    210
      
    $a Bratislava $d 2017
    215
      
    $a 56 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067531 $a Krotká $b Jana $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0050933 $a Ružička $b Tomáš $f 1991- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170611 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.