Number of the records: 1
Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom v podniku
Title Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom v podniku Parallel title Linking marketing and sustainable development in companies Author info Patrícia Kupkovičová, Zuzana Okasová Author Kupkovičová Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Okasová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. S. 45-53. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4393-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing environmentálny * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * podnikanie zodpovedné * rozvoj trvalo udržateľný Annotation Udržateľný marketing ako mladá disciplína a forma marketigu, ktorá odráža faktory životného prostredia a zároveň rieši otázky z podnikateľského a firemného prostredia. Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom a využitie udržateľného marketingu v praxi. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00264-005, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2.8 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1