Number of the records: 1
Using predictive models to identify factors influencing market research
Title Using predictive models to identify factors influencing market research Translation Využitie prediktívnych modelov na identifikáciu faktorov ovplyvňujúcich prieskum trhu Author info Viera Labudová, Dana Hrušovská Author Labudová Viera EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Co-authors Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Finance and performance of firms in science, education and practice : proceedings of the 8th international scientific conference : april 26 - 27, 2017, Zlín, Czech Republic. Pp. 462-473 online. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, 2017 / Novák Petr ; Jurigová Zuzana ; Kozubíková Ludmila ; Zlámalová Jana ; Bartoš Vojtěch ; Basovníková Marcela ; Finance and performance of firms in science, education and practice International scientific conference. ISBN 978-80-7454-653-2 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
VEGA 1/0092/15 Moderné prístupy k navrhovaniu komplexných štatistických prieskumov
Note VEGA 1/0546/15. - VEGA 1/0092/15. - VEGA 1/0770/17 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords Slovensko * prieskum trhu * regresia * analýza dát Annotation Analýzu prieskumu trhu v spoločnostiach v Slovenskej republike. Určenie relevantných faktorov vplývajúcich na prieskum trhu a kvantifikovanie ich vplyvu. Analýza údajov od 373 slovenských spoločnosti v roku 2014. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00253-004, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 778.9 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1