Number of the records: 1  

Using predictive models to identify factors influencing market research

  1. Title Using predictive models to identify factors influencing market research
    TranslationVyužitie prediktívnych modelov na identifikáciu faktorov ovplyvňujúcich prieskum trhu
    Author infoViera Labudová, Dana Hrušovská
    Author Labudová Viera EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Co-authors Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Finance and performance of firms in science, education and practice : proceedings of the 8th international scientific conference : april 26 - 27, 2017, Zlín, Czech Republic. Pp. 462-473 online. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, 2017 / Novák Petr ; Jurigová Zuzana ; Kozubíková Ludmila ; Zlámalová Jana ; Bartoš Vojtěch ; Basovníková Marcela ; Finance and performance of firms in science, education and practice International scientific conference. ISBN 978-80-7454-653-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
    VEGA 1/0092/15 Moderné prístupy k navrhovaniu komplexných štatistických prieskumov
    NoteVEGA 1/0546/15. - VEGA 1/0092/15. - VEGA 1/0770/17
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords Slovensko * prieskum trhu * regresia * analýza dát
    AnnotationAnalýzu prieskumu trhu v spoločnostiach v Slovenskej republike. Určenie relevantných faktorov vplývajúcich na prieskum trhu a kvantifikovanie ich vplyvu. Analýza údajov od 373 slovenských spoločnosti v roku 2014.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00253-004, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF778.9 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.