Number of the records: 1
An Integrated model of customer loyalty in the Macedonian mobile service market
Title An Integrated model of customer loyalty in the Macedonian mobile service market Parallel title Integrovaný model zákaznické loajality na makedonském trhu mobilních služeb Translation Integrovaný model zákazníckej lojality na macedónskom trhu mobilných služieb Author info Nikolina Palamidovska-Sterjadovska, Anita Ciunova-Shuleska Author Palamidovska-Sterjadovska Nikolina Co-authors Ciunova-Shuleska Anita Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 2 (2017), pp. 199-215. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords modely * lojálnosť zákazníkov * trh výrobkov * telekomunikácie * zákazníci * služby * bariéry podnikania * Macedónsko Annotation Vývoj a testovanie integrovaného modelu lojality zákazníkov na macedónskom trhu mobilných služieb, analýza jeho determinantov a ich vzájomných vzťahov a vplyvov na lojalitu zákazníkov. Kvalita služieb, spokojnosť zákazníkov, náklady na prepínanie a bariéry spojené s prepínaním ako hlavné determinanty lojality zákazníkov a ich rôzne účinky na lojalitu zákazníkov. Silnejší vplyv spokojnosti zákazníkov na vytváranie lojality zákazníkov ako zmena bariér. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB publicly available article
Number of the records: 1