Number of the records: 1  

An Integrated model of customer loyalty in the Macedonian mobile service market

  1. Title An Integrated model of customer loyalty in the Macedonian mobile service market
    Parallel titleIntegrovaný model zákaznické loajality na makedonském trhu mobilních služeb
    TranslationIntegrovaný model zákazníckej lojality na macedónskom trhu mobilných služieb
    Author infoNikolina Palamidovska-Sterjadovska, Anita Ciunova-Shuleska
    Author Palamidovska-Sterjadovska Nikolina
    Co-authors Ciunova-Shuleska Anita
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 2 (2017), pp. 199-215. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords modely * lojálnosť zákazníkov * trh výrobkov * telekomunikácie * zákazníci * služby * bariéry podnikania * Macedónsko
    AnnotationVývoj a testovanie integrovaného modelu lojality zákazníkov na macedónskom trhu mobilných služieb, analýza jeho determinantov a ich vzájomných vzťahov a vplyvov na lojalitu zákazníkov. Kvalita služieb, spokojnosť zákazníkov, náklady na prepínanie a bariéry spojené s prepínaním ako hlavné determinanty lojality zákazníkov a ich rôzne účinky na lojalitu zákazníkov. Silnejší vplyv spokojnosti zákazníkov na vytváranie lojality zákazníkov ako zmena bariér.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.