Number of the records: 1
Průmysl 4.0 a loajalita zákazníka
SYS 0234578 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220805075832.1 100 $a 20170720a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Průmysl 4.0 a loajalita zákazníka $f Gustav Tomek 330 $a Uplatnenie platformy Priemysel 4.0 vedie firmy k tomu, aby sa výrobné procesy optimalizovali na individuálne potreby zákazníkov. Tieto skutočnosti stavajú do nových rolí zakazníka aj zamestnanca. Vznikajú väčšie nároky na loajalitu zamestnanca, bez ktorého nie je ani loajalita zákazníka. Myšlienka Priemyslu 4.0 posilňuje tetno vzťah tým, že vyvoláva u zamestnancov aktívne a kretívne sa podieľať na výrobnom procese. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0234490 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 27, č. 2 (2017), s. 15-17 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2017 541 1-
$a Industry 4.0 and customer loyalty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005820 $a spokojnosť v práci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*0066606 $a priemysel 4.0 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020430 $a Tomek $b Gustav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170720 $g AACR2
Number of the records: 1