Number of the records: 1  

Průmysl 4.0 a loajalita zákazníka

  1. SYS0234578
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220805075832.1
    100
      
    $a 20170720a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Průmysl 4.0 a loajalita zákazníka $f Gustav Tomek
    330
      
    $a Uplatnenie platformy Priemysel 4.0 vedie firmy k tomu, aby sa výrobné procesy optimalizovali na individuálne potreby zákazníkov. Tieto skutočnosti stavajú do nových rolí zakazníka aj zamestnanca. Vznikajú väčšie nároky na loajalitu zamestnanca, bez ktorého nie je ani loajalita zákazníka. Myšlienka Priemyslu 4.0 posilňuje tetno vzťah tým, že vyvoláva u zamestnancov aktívne a kretívne sa podieľať na výrobnom procese.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0234490 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 27, č. 2 (2017), s. 15-17 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2017
    541
    1-
    $a Industry 4.0 and customer loyalty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005820 $a spokojnosť v práci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0066606 $a priemysel 4.0
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020430 $a Tomek $b Gustav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170720 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.