Number of the records: 1  

Vzťah medzi celoživotnou hodnotou zákazníka a vernosťou zákazníka

  1. HRUŠOVSKÁ, Dana - ŠTETKA, Peter. Vzťah medzi celoživotnou hodnotou zákazníka a vernosťou zákazníka. In Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017. Vedecký seminár. Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4398-9, s. 27-29 CD-ROM. VEGA 1/0546/15, 50%, VEGA 1/0876/17, 50%. 1/0546/15, VEGA, Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku.
    article

    article

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.