Number of the records: 1
Online Reputation of Selected Car Brands
Title Online Reputation of Selected Car Brands Translation Online reputácia vybraných značiek automobilov Author info František Pollák, Peter Dorčák, Peter Markovič, Nella Svetozarovová Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Svetozarovová Nella Source document IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy : [proceedings] : 25th interdisciplinary information management talks : 6.-8.9.2017, Poděbrady, Czech Republic. Pp. 261-268 online. - Linz : Trauner Verlag Universität, 2017 / Doucek Petr ; Chroust Gerhard ; Oškrdal Václav ; Antlová Klára ; Aumayr Georg ; IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy Interdisciplinary information management talks. ISBN 978-3-99062-119-6 Note APVV-15-0511. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Austria Keywords marketing * komunikácia masmediálna * komunikácia elektronická * podnik * internet * médiá sociálne * siete sociálne * stránky webové * imidž * meno obchodné * manažment značky * priemysel automobilový * Slovensko Annotation Reputácia v online prostredí a jej riadenie. Multifaktorová analýza online reputácie na vzorke 10 top značiek najpredávanejších automobilov na Slovensku v roku 2016. Metóda modifikovanej multifaktorovej analýzy sentimentu a meranie celkovej online reputácie (TOR, total online reputation) vybraných subjektov. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00543-002, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 349.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1