Number of the records: 1
Impact of the product quality on consumer satisfaction and corporate brand
Title Impact of the product quality on consumer satisfaction and corporate brand Translation Vplyv kvality výrobku na spokojnosť spotrebiteľov a firemnú značku Author info Michaela Šugrová, Peter Šedík, Andrea Kubeláková, Veronika Svetlíková Author Šugrová Michaela Co-authors Šedík Peter Kubeláková Andrea Svetlíková Veronika Source document Economic annals-XXI. Vol. 165, no. 5-6 (2017), s. 133-137. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2017. ISSN 1728-6239 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords spokojnosť zákazníkov * výrobky poľnohospodárske * priemysel mliekarský * značky kvality * značky výrobkov * kvalita výrobkov Annotation Korelácia medzi kvalitou výrobku, spokojnosťou zákazníka a firemnou značkou na na príklade veľkej slovenskej mliekarne Milsy a.s. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 5-6
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB publicly available article
Number of the records: 1