Number of the records: 1  

Impact of the product quality on consumer satisfaction and corporate brand

  1. Title Impact of the product quality on consumer satisfaction and corporate brand
    TranslationVplyv kvality výrobku na spokojnosť spotrebiteľov a firemnú značku
    Author infoMichaela Šugrová, Peter Šedík, Andrea Kubeláková, Veronika Svetlíková
    Author Šugrová Michaela
    Co-authors Šedík Peter
    Kubeláková Andrea
    Svetlíková Veronika
    Source document Economic annals-XXI. Vol. 165, no. 5-6 (2017), s. 133-137. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2017. ISSN 1728-6239
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords spokojnosť zákazníkov * výrobky poľnohospodárske * priemysel mliekarský * značky kvality * značky výrobkov * kvalita výrobkov
    AnnotationKorelácia medzi kvalitou výrobku, spokojnosťou zákazníka a firemnou značkou na na príklade veľkej slovenskej mliekarne Milsy a.s.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 5-6

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.