Number of the records: 1
Assessing the Performance of a Marketing Approach Based on Customer Segmentation
Title Assessing the Performance of a Marketing Approach Based on Customer Segmentation Parallel title Hodnotenie výkonnosti marketingového prístupu založeného na segmentácii zákazníkov Author info Dana Hrušovská, Štefan Majtán Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Modern marketing approaches and possibilitties of measuring their marketing performance II, 2017 : proceedings of scientific papers. S. 73-80 CD-ROM. - Brno : Munipress, 2017 / Hrušovská Dana ; Suchánek Petr ; Tóth Miroslav. ISBN 978-80-210-8867-2 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Note VEGA 1/0546/15 (50 %). - VEGA 1/0876/17 (50 %) Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * podnik * výkonnosť * výkonnosť podniku * segmentácia * zákazníci * ukazovatele výkonnosti * prieskum * Slovensko Annotation Segmentácia ako konkurenčná výhoda. Hodnotenie marketingovej výkonnosti založené na segmentácii zákazníkov. Vyhodnotenie prieskumu uskutočneného v spoločnostiach v Slovenskej republike v roku 2016 s dôrazom na prieskum celkového počtu zákazníkov a počtu nových zákazníkov, ako je frekvencia používania indikátora počet nových zákazníkov, význam pre podnik a spôsob hodnotenia. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00859-010, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 542 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1