Number of the records: 1
Budovanie značky zamestnávateľa ako efektívne riešenie prilákania a udržania si kvalitnej pracovnej sily v podniku
Title Budovanie značky zamestnávateľa ako efektívne riešenie prilákania a udržania si kvalitnej pracovnej sily v podniku Parallel title Employer branding as an effective solution to attract and maintain a high-quality workforce in a company Author info Natália Matkovčíková Author Matkovčíková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomické- sociálne nástroje ako faktor tvorby pracovných miest v podnikoch : zborník vedeckých statí : VEGA č. 1/0662/15. S. 23-28. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Polednáková Anna ; Kita Jaroslav ; Škriniar Pavel. ISBN 978-80-225-4471-9 Note VEGA 1/0662/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords podnik * budovanie značky * budovanie značky zamestnávateľa * značky * sily pracovné * kvalita * trh práce * marketing personálny Annotation Aktuálne trendy vývoja na trhu práce a rastúci význam personálneho marketingu a investícií podnikov do budovania značky zamestnávateľa. Budovanie značky ako efektívne riešenie prilákania a udržania si kvalitnej pracovnej sily v podniku. Štruktúra budovania značky zamestnávateľa. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00866-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1