Number of the records: 1
Evolution, adaptation and expansion of programmatic buying in selected regions
Title Evolution, adaptation and expansion of programmatic buying in selected regions Translation Vývoj, adaptácia a rozšírenie programového nákupu vo vybraných regiónoch Author info Martin Kuchta, Patrik Richnák Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Richnák Patrik Source document New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration : proceedings of the 12th annual international scientific conference : 9. - 10. november 2017, Znojmo, Czech Republic. Pp. 238-246 online. - Znojmo : Private College of Economic Studies Znojmo, 2017 ; New trends 2017 : new trends in economics, management, marketing and public administration International scientific conference. ISBN 978-80-87314-90-6. ISSN 2336-7431 Note 1-17-106-00 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * kampane reklamné * marketing elektronický * vývoj * nákup * nákup elektronický * internet * technológie nové * regióny * USA * Európa * porovnanie medzinárodné Annotation Vývoj, adaptácia a rozšírenie programového nákupu ako integrálna súčasť digitálneho marketingu. Výhody a nevýhody programového nákupu. Technológie využívané pri programovom nakupovaní. Prehľad literatúry a porovnanie európskych krajín a USA. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00926-003, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 861.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1