Number of the records: 1  

Hodnotenie podnikateľskej stratégie startupov prostredníctvom analýzy externého prostredia

  1. Title Hodnotenie podnikateľskej stratégie startupov prostredníctvom analýzy externého prostredia
    Parallel titleEvaluation of startup business strategy through external environment analysis
    Author infoIvana Mišúnová Hudáková
    Author Mišúnová Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 245-256 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4462-7
    NoteVEGA 1/0019/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords start-up * stratégia podnikateľská * prostredie podnikateľské * analýza ekonomická * analýza trhu * vplyvy na prácu vonkajšie
    AnnotationRôzne druhy moderných podnikateľských stratégií start-upov hodnotené na základe analýzy podnikateľského prostredia. Stratégia „zadarmo“ (freemium model), stratégia modelu združovania, stratégia juda. Vybrané porterove generické stratégie. Stratégia nákladového vodcovstva. Koncept štíhleho start-upu. Kooperatívno-konkurenčná stratégia. „Stratégia modrého oceánu."
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00994-030, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti431.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.