Number of the records: 1
Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
Title Etnocentricky zamerané marketingové stratégie Author info Jaroslav Ďaďo... [et al.] Author Ďaďo Jaroslav Co-authors Táborecká-Petrovičová Janka Nagyová Ľudmila Zajková Daniela Corporation Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta Issue data Banská Bystrica : BELIANUM , 2017. - 245 s. Issue 1. vyd. Edition Studia oeconomica , 56 ISBN 978-80-557-1203-1 Document kind monographs Language Slovak, English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords správanie spotrebiteľa * modely * výrobky domáce * stratégia marketingová * klasifikácia * výskum * metódy výskumu * podnik * značky kvality * podpora podnikania * podpora štátna * Slovensko Database BOOKS Copy count 3, currently available 0, at library only 3 Call number 899388, 899638, 919444
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 899388 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 899638 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 919444 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Number of the records: 1