Number of the records: 1
Marketingová komunikácia a jej miesto v strategickom riadiacom procese
Title Marketingová komunikácia a jej miesto v strategickom riadiacom procese Parallel title Marketing communication and its place in a strategic managerial process Author Kudlová Zuzana EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Co-authors Lukáč Jozef EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Source document Nové trendy v manažmente a marketingu IV. : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z vedeckého workshopu : 5. - 6. október 2017, Zámutov, Slovensko. S. 39-46 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kršák Branislav ; Mesároš Peter ; Nové trendy v manažmente a marketingu Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4458-0 Note I-17-105-00 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing vzťahový * Tesco * marketing * marketing strategický * procesy rozhodovacie * stratégia marketingová * komunikácia * komunikácia marketingová Annotation Teoretické aspekty individuálneho marketingu. Analýza marketingovej komunikácie a jej nástrojov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01001-018, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 271.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1