Number of the records: 1
Využívanie vybraných marketingových nástrojov vo výrobných družstvách v SR
Title Využívanie vybraných marketingových nástrojov vo výrobných družstvách v SR Parallel title Using of selected marketing tools in producers co-operatives in the Slovak Republic Author info Adam Bartoš Author Bartoš Adam EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. S. 18-23 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4435-1 Výstup z projektu VEGA 1/0709/15 Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania novozaložených i etablovaných aktívnych malých a stredných podnikov v SR
Note VEGA 1/0709/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * marketing elektronický * nástroje marketingové * internet * stránky webové * reklama inštitucionálna * podnik Annotation Webová stránka spoločnosti je určitý základ, ktorý by mal byť samozrejmosťou v každom podniku za účelom komunikácie a zviditeľnenia sa. Napriek uvedenému sú výrobné družstvá, ktorým chýba. Návrhy a možnosti riešenia daného stavu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01112-003, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 709.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1