Number of the records: 1
Požadavky inzerentů na produktové manažery a brand manažery v kontextu znalostního managementu
SYS 0240204 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722104240.6 100 $a 20180213a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Požadavky inzerentů na produktové manažery a brand manažery v kontextu znalostního managementu $f Zuzana Wroblowská 330 $a Pracovná úloha kľúčových nositeľov strategických, taktických a operatívnych úloh v produktovom manažmente. Požiadavky, ktoré sú kladené na brand manažérov a produktových manažérov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0240008 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 12, č. 4 (2017), s. 21-32 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2017 541 1-
$a Requirements for product and brand managers in the context of knowledge management in the recruiting adverts 610 1-
$9 eu_un_auth*0058032 $a umiestňovanie produktov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0033200 $a manažment znalostný 610 1-
$9 eu_un_auth*0053826 $a manažment značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*0037956 $a Wroblowská $b Zuzana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180213 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1