Number of the records: 1  

Analytical View on Using Weblog As a Tool of Marketing Management

  1. Title Analytical View on Using Weblog As a Tool of Marketing Management
    TranslationAnalytický pohľad na využívanie weblogu ako na nástroj marketingového manažmentu
    Author infoFrantišek Pollák, Peter Dorčák, Peter Markovič
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document 4th International Conference on Business and Economics Studies : Conference Proceedings : December 8 -10, 2017, Istanbul, Turkey. Pp. 105-109. - [Istanbul] : Worldwide Leadership and Education Solutions, 2017 / Tas Murat ; Schulte Michael ; International Conference on Business and Economics Studies. ISSN 2469-7540
    NoteAPVV-15-0511
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionTurkey
    Keywords marketing * marketing elektronický * nástroje marketingové * manažment * trh elektronický * značky * reklama * propagácia
    AnnotationZákladné koncepty a kontext využívania weblogu ako moderného nástroja marketingového manažmentu na vybranom európskom virtuálnom trhu a jeho následná analýza. Na základe analýzy odporúčania využívať blog na zvýšenie povedomia spoločností, alebo jednotlivcov a pre zlepšenie ich reputácie na virtuálnom trhu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 01035-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF583.1 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.