Number of the records: 1
Analytical View on Using Weblog As a Tool of Marketing Management
Title Analytical View on Using Weblog As a Tool of Marketing Management Translation Analytický pohľad na využívanie weblogu ako na nástroj marketingového manažmentu Author info František Pollák, Peter Dorčák, Peter Markovič Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document 4th International Conference on Business and Economics Studies : Conference Proceedings : December 8 -10, 2017, Istanbul, Turkey. Pp. 105-109. - [Istanbul] : Worldwide Leadership and Education Solutions, 2017 / Tas Murat ; Schulte Michael ; International Conference on Business and Economics Studies. ISSN 2469-7540 Note APVV-15-0511 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Turkey Keywords marketing * marketing elektronický * nástroje marketingové * manažment * trh elektronický * značky * reklama * propagácia Annotation Základné koncepty a kontext využívania weblogu ako moderného nástroja marketingového manažmentu na vybranom európskom virtuálnom trhu a jeho následná analýza. Na základe analýzy odporúčania využívať blog na zvýšenie povedomia spoločností, alebo jednotlivcov a pre zlepšenie ich reputácie na virtuálnom trhu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01035-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 583.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1